BALÍKOVNA DOPRAVA ZDARMA pro objednávky od 1500Kč a DÁREK k nákupu od 1000Kč

Vrácení zboží a reklamace

Jak na reklamaci a vrácení zboží

Co dělat když vám přišla jiná látka, než jste si mysleli, je na ní drobná vada či kaz nebo prostě nejste s dodaným zbožím spokojeni?

Nic se neděje, napište nám v tomto případě email, kde uvedete:

- číslo objednávky

- vaše jméno

- telefon

- číslo účtu

- důvod proč chcete zboží vrátit

My vám na email obratem odpovíme a zašleme vám reklamačního asistenta Zásilkovny. Vy si jen vytisknete daný štítek, nalepíte jej na balíček a zanesete na nejbližší podací místo Zásilkovny. Pokud nemáte možnost štítek vytisknout, tak na pobočce jen nadiktujete číslo zásilky a obsluha pobočky jej vytiskne za vás. Částku, kterou Vám pak budeme vracet, ponížíme o dopravné, které v tomto případě hradíte Vy.

V případě vracení šicího stroje půjde po přijetí stroj nejprve k servisnímu technikovi, který posoudí jeho stav po vrácení. Pokud budou na stroji shledány známky opotřebení - šití nebo jakákoliv jiná závada, tak Vám bude vracená částka ponížena o náklady na uvedení šicího stroje do původního stavu.

 

Látky přijímáme zpět pouze v neprané a nenastříhané. Pokud látku vyperete, reklamace již nemůže být uznaná.

 

Zásilky zaslané jinak než touto cestou nebudou naší společností převzaty.